Waar ben je naar opzoek?

Betaalmogelijkheden

Zodra je betaling is ontvangen zal je bestelling verwerkt worden. Wecell.nl accepteert maar liefst 5 betaalmogelijkheden

iDeal

Wil je liever internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom kiezen voor betalen met iDEAL?

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank
  • Je hebt geen software nodig om iDEAL te gebruiken
  • Op werkdagen met iDEAL besteld, morgen gratis in huis!
  • Betalen met iDEAL is bij Wecell altijd volledig gratis

Paypal

Bij Coolmix kun je ook betalen via PayPal hierbij worden transactiekosten van 3% verrekend. Een Paypal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Waarom kiezen voor betalen met PayPal?

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je Paypal account
  • Op werkdagen met PayPal besteld, morgen gratis in huis!

Creditcard

Natuurlijk kun je ook kiezen voor betalen via Creditcard. Bij een betaling via Creditcard worden geen transactiekosten verrekend. Betalingen via Creditcard worden verwerkt door Mollie waar je met de meeste kaartmerken kunt betalen.

Waarom kiezen voor betalen via Creditcard?

  • Je product is in de meeste gevallen verzekerd, dit is afhankelijk van je bank.
  • Bestellingen via Creditcard op werkdagen worden direct verwerkt en je ontvangt je product morgen al in huis!
  • Betalingen via Creditcard worden niet direct afgeschreven van je rekening.

After pay

AfterPay voert voor coolmix het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Betalen via AfterPay is volledig gratis. Je kunt bij coolmix betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 1000 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Maximaal orderbedrag onbekende consument is € 500 en maximaal orderbedrag bekende consument is €1000. Wanneer u boven het limiet uitkomt, neem dan contact op met AfterPay.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen we je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Bancontact

Betalen vanuit België? Geen probleem. Bij Coolmix kun je gratis betalen met Bancontact. Als je in het bezit bent van een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat je account hoeft aan te maken, wel zo fijn als je een snelle betaling wilt doen. De betaalmogelijkheid Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken en wordt verwerkt via onze partner Mollie.

Wat is de levertijd van toestellen?

Wanneer je voor 17:59 een bestelling plaatst dan ontvang je jouw refurbished iPhone de volgende dag al in huis, met uitzondering van zondag. Wij versturen alle bestellingen verzekerd en aangetekend vanuit ons magazijn. Op deze manier ben ke 100% verzekerd van een zeer snelle en veilige levering van jouw refurbished iPhone.

Hulp bij aankoop?

Op zoek naar een Refurbished Telefoon maar weet je niet goed welk type het beste bij jouw past? Heb je een vraag over één van onze producten? Neem dan vooral contact met ons op.

Garantie

Op alle producten wordt minimaal 12 maanden garantie verleend.  Blijkt je product stuk te zijn, dan kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen. Want op al onze producten heb je recht op wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Alle extra garanties en fabrieksgaranties doen niks af aan je wettelijke rechten.

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Schakel titel

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Bezorgkosten

Wij hanteren geen bezorgkosten of eventuele bijkomende kosten zoals het verzendklaar maken, controleren of afleveren van uw bestelling. 

 

Bezorg Opties

Tijdens het bestellen geven wij de voor u de best beschikbare bezorgmomenten aan en kunt u heel eenvoudig kiezen wat u het beste uitkomt. Laat uw bestelling de volgende dag gratis thuis of op uw werk bezorgen.

Track & trace

Op het moment dat uw bestelling is geplaatst wordt er een email gestuurd naar het opgegeven e mailadres van u. Wanneer uw pakket pakket is ontvangen door postnl krijgt nog een email met daarin de track&trace code zo kunt u elk moment de status van uw pakket bekijken.

Bezorgtijden

 

Besteld vóór 18:00 Bezorgd op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Waarom kiezen voor een refurbished toestel?

De term refurbished telefoon’ verwijst in het algemeen naar een tweedehands telefoon die vanwege een storing is teruggestuurd en is gerepareerd voor de wederverkoop. Niet alle telefoons die als opgeknapt werden beschreven, waren echter in één stadium defect. Sommige bedrijven en retailers classificeren ‘opgeknapte telefoons’ als telefoons die werden geretourneerd door klanten die van gedachten veranderden binnen de opheffing van 14 dagen nadat ze zich hadden aangemeld voor een klacht. Voordat ze te koop worden aangeboden, zijn alle refurbished  telefoons grondig gecontroleerd en getest om er zeker van te zijn dat alles het goed doet.

Cookies

Cookies zijn informatie gegevens die tijdens het gebruik van internet worden opgeslagen op je computer. De informatie is nodig voor het juist functioneren van een website. Cookies kunnen persoonlijke informatie verzamelen.

Cookies van Wecell zijn veilig voor je pc, laptop, telefoon, tablet of andere devices. Wij gebruiken cookies om je te herkennen als je ons bezoekt, maar ook om te zorgen dat onze website goed werkt en je makkelijk kunt winkelen. Door cookies krijgen we informatie over het gebruik van onze diensten. Zo kunnen we die verbeteren en aanpassen aan de wensen van onze klanten.

Cookies zorgen ervoor dat

  • Je ingelogd blijft en ongestoord kunt winkelen
  • Artikelen in je winkelwagentje bewaard blijven
  • Je veilig winkelt bij wecell
  • Je reviews kunt lezen en schrijven
  • De website snel is
  • We fouten en ongemak op de website kunnen opsporen
  • We je persoonlijk kunnen adviseren op basis van wat je eerder hebt gekocht en/of bekeken

Hoe lang blijven cookies staan?

De meeste cookies van wecell verdwijnen als je de browser sluit. Sommige cookies blijven enkele dagen tot enkele jaren staan. Je kunt ze zelf op elk moment via je browser verwijderen.

 

Retouren?

Wil je jouw aankoop herroepen of ruilen? Laat het dan binnen 14 dagen na ontvangst aan ons weten. Voldoet het gekochte product niet aan al uw verwachtingen of zijn er gebreken aan het product dan vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via het onderstaande mailadres of het opgegeven telefoonnummer.

 

Mailadres: info@wecell.nl

Telefoonnumer: 020 358 68 89

 

Na hoelang kan ik het artikel retouren?

Ons retourbeleid geeft u het recht om een artikel binnen 14 dagen te retourneren voor een volledige terugbetaling. Het product moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Als u een product wilt retourneren, moet u het binnen twee weken per post of koerier terugsturen naar het volgende adres:

Zekeringstraat 17A

1014BM

Amsterdam

Opheffen

Bij elke aankoop uit onze webshop heeft u 14 dagen de tijd om uw produc(ten) te retourneren zonder enige reden en problemen de 14 dagen gaan pas in als u het product(ten) heeft ontvangen. Wel geldt hierbij dat u het product met de originele verpakking en inhoud terug moet sturen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen.

Ik heb een product dat defect is, wat moet ik doen?

Ons retourbeleid geeft u het recht om een artikel binnen 14 dagen te retourneren voor een volledige terugbetaling. Het product moet worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Als u een product wilt retourneren, moet u het binnen twee weken per post of koerier terugsturen naar het volgende adres:

Zekeringstraat 17A

1014BM

Amsterdam

Terugbetaling

Nadat u uw produc(ten) heeft teruggestuurd storten wij het betaalde bedrag terug naar uw bankrekening.Als u bij het uitproberen niet zorgvuldig bent omgegaan zijn wij wij helaas genoodzaakt de schade gemaakte kosten in rekening te brengen.

 

Klachten

Als u klachten heeft over een bepaalde dienst van ons is dat namelijk heel erg vervelend natuurlijk daarom horen wij graag van u wat wij in de toekomst beter te kunnen doen om u nog beter te kunnen bedienen. Voor klachten of op/aanmerkingen kunt u ons mailen naar het onderstaande mailadres of telefoonnummer.

 

Mailadres:  info@wecell.nl

Telefoonnummer: 020 358 68 89

Heb je nog vragen?

003-email

Email

info@wecell.nl

whatsapp

Whatsapp

088-12345678

002-telephone

Bellen

020-03586889

comment

Live chat

Klik op het knopje rechts onder om live met ons te chatten